Langkau ke kandungan utama

Catatan

Tunjukkan catatan dari Disember, 2006

Aku dan Disember 2006

20 December 2006
Johor dilanda banjir. Semalam hujan lebat 24 jam. 35 cm hujan dalam satu hari, banjir paling buruk selepas 100 tahun. Dengar kabar bandar Kota Tinggi, Segamat dan sekitar JB masih ditenggelami air. Jalan ke klinik dekat Indahpura sana pun ada tanah runtuh sikit. Tapi kereta masih boleh lalu. Pukul 7 semalam abang ipar aku call aku. Dia masih kat JB lagi. Tak boleh nak balik sebab jalan dah kena banjir. Tak boleh nak lalu. Nasib baik aku duduk kat sini je..

Esok aku bercuti dua hari. Jadi 5 hari bila sambung cuti Krismas. Bini aku kena ambik mc walaupun masih dalam cuti sekolah. Apa punya undang2 daa.. Kami nak ke Seremban seperti dicadangkan. Anak2 dah siap- sedia tak sabar2 nak makan angin. PAPA asyik kerja jee..

Rasanya kuota FOMEMA klinik dah ditambah. Setiap hari ada je warga asing yang datang. Kalau dapat tambah 100 orang lagi, lumayan tu..
posted by drplacebo @ 11:00 AM 0 comments
18 Decemb…