Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

01 April 2009

Aku dan Accord Baru

Hari ini dalam sejarah.
Hari ini 1 April 2009.
Akhirnya tercapai juga impianku untuk memiliki kereta baru.
Kereta idaman sejak zaman berzaman.
Honda Accord 2.0 VTi dengan enjin 4 selinder, 16 valve dan SOHC i-VTEC.
Cadangan asal nak angkat cc besar sikit tapi down payment nak kena besar jugak.
Walaupun warna dan no plet kurang berkenan, kira OKlah jugak.
Kalau ada rezeki lebih, bolehlah tukar sport rim 17", pasang tinted V-cool dan skirting MODULO. Leather seat pun boleh bubuh kemudian.
Ah! Cerita banyak pun takda guna...



April Fool!

5 ulasan:

  1. doc,estima tak mo jual ke?tahun brape estima tuh?

    BalasPadam
  2. Kepada siapa2 yang terkena, yang hantar SMS, yang call wife aku, aku mintak maaflah.

    Itu semua sempena April Fool Day.

    Belum ada rezeki lagi daa...

    BalasPadam
  3. tu pasal doc..tertanya tanya plakk...laju nye keter tu time gambar diambik..120km/h tuh..

    BalasPadam