Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

02 Jun 2010

Aku dan bulan ini

"Bulan Enam datang lagi
Banyak perkara boleh diisi
Budak sekolah 2 minggu cuti
Boleh aku ikut sekali

Bulan Enam datang lagi
Umurku tambah setahun lagi
18 Jun jangan dilupai
Hantar hadiah sempena harijadi

Bulan Enam datang lagi
Ke Pantai Timur aku nak pergi
Naik Estima satu famili
Batik dan songket sudah mesti

Bulan Enam datang lagi
Akaun klinik sudah ready
Ada untung ada rugi
Tapi joli tetap joli

Bulan Enam datang lagi
Piala Dunia Empat tahun sekali
Kali ini aku pasti
England/Spain di final nanti

Bulan Enam datang lagi
Aku menang tiket free
Konsert Double Trouble Amy dan Awie
Sedih aku tak dapat pergi

Bulan Enam datang lagi
Semoga aku murah rezeki
Kekal sihat senang hati
Lain tahun jumpa lagi"

Tiada ulasan:

Catat Ulasan