Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

18 Jun 2010

Aku dan Cerita Hari Ini




Sejak dah pandai upload gambar guna kamera phone ni, aku dah jadi macam addicted pulak. Pantang ada kelapangan, ada aje gambar nak ambik. Yang ni hadiah harijadi daripada anak2; beg untuk isi MacBook aku.



Jangan lupa, hari minggu ini Hari Bapa. Faham2lah ya! Paling kurang pun belanja makan kat kedai mamak. Kalau nak belanja makan durian lagi bagus. Nampak gaya musim durian dah mula ni...







Anak2 aku kalau potong rambut mesti nak kat kedai ini. Nak bapaknya yang hantar. Sebab hanya bapak dan Indian barber ni yang tahu fesyen kesukaan anak2 dia. Tak nak pendek sangat, depan dan atas biar panjang sikit, sideburn tak nak potong. Kalau masa kecik2 dulu senang aje. " Semua sekali no 3!" Jadi ala-rekrut. Kalau sekarang aku suruh no 3, mahu seminggu tak nak ke sekolah.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan