Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

17 Julai 2010

Aku dan sport rim(2)



Ceknya belum sampai tapi aku dah tak boleh tunggu.
Asyik moody aje kat klinik.



Pusing sana pusing sini,
ke kedai ini jugak akhirnya.
Dah kenal dan biasa sangat ke kedai ini.



Ini sport rim asal myEstima.
Original rim 15" dengan tayar Continental 205/65R15.





Kelihatan tauke kedai sedang mengira2 untung hari ini dengan share partnernya.



Ini kasut baru myEstima.
Second hand tapi original rim 17" daripada Toyota Alphard
dengan tayar Yokohama 215/55R17.
Tak dapat pakai Alphard,
dapat sport rim pun cukuplah.



p.s Seperti kata Shahrul, inilah pengubat demamku.

2 ulasan:

  1. pasang kat area mana bro.....
    mana boleh dpt rim ni lg???

    BalasPadam
    Balasan
    1. Talib,

      pasang kat Kulaijaya.
      kalau nak saya boleh tolong tanyakan.
      dia boleh tolong carikan.
      jika ada...

      Padam