Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

09 Julai 2010

Aku ke Old Town(revisited)

Itulah. Siapa suruh tak percaya ramalan sang sotong? Sang sotong dah kata German akan kalah tapi aku tak nak percaya. Kan dah kena belanja makan. Sebenarnya aku kalah bertaruh dengan anak bungsu aku. Lepas Argentina kalah, dia sokong Sepanyol. Manakala aku lepas England kalah, aku sokong Holland. Bila Sepanyol menang, aku yang kalah.


Suasana di tingkat 2 Old Town@Indahpura petang Jumaat tadi, lengang...

Ini orangnya yang menang bertaruh denganku. Dia dah berani taruh Sepanyol akan menang lagi. Ada berani?

Menu wajib, Coffee Ice dan Roti bakar.


Ini makan tengahari+malamku, Chicken Fillet with rice.

2 ulasan:

  1. tengahari dan malam?
    cepat lah kurus weh....
    :)

    BalasPadam
  2. tengah tak berselera masa tu..
    kereta masih demam..

    BalasPadam