Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

21 Ogos 2010

Aku dan Rock Kapak



Gambar ini aku cilok daripada Facebook Arena Rock SinarFM. Memang dah lama aku cari gambar ini. Teringat kembali masa zaman sekolah asrama di Kluang. Memang rock habis masa tu. Nanti aku cuba cari gambar2 lama aku. Berambut panjang, berseluar ketat dan pakai gelang/rantai segalanya.

Kalau korang sebaya aku, korang mesti boleh cari Ella, Nash, Man Kidal dan Rahim Maarof dalam gambar di atas. Korang juga mesti boleh namakan band2 yang ada di gambar ini. Bloodshed, SYJ, Ella and The Boys, Lefthanded dan Whitesteel. Boleh gitu?

Baca kisahku sebagai Mat Rock di sini dan sini.

3 ulasan:

  1. nash baju belang right hand corner bawah
    ella kat belakang sekali, kiri..
    rahim maarof..baju putih, belakang..
    .
    fevret aku..
    tiada lagi kidungmu...
    :)

    BalasPadam
  2. Betul dua aje. Ella kat depan daa...Baju hitam, jeans biru. Sebelah kiri mamat yg pakai baju Loudness hitam/putih tu.

    BalasPadam
  3. oh ya!!!!
    begitu gerbang sekali!!!
    hahaha!!

    BalasPadam