Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

04 Ogos 2010

Aku takda kerja(1)

Berikut adalah alamat yang aku perlu tulis kat sampul surat kalau aku nak hantar cek bayaran tuntutan gantirugi kat kerajaan. Setiap bulan aku kena tulis alamat berjela2 tu. Memandangkan hari ini aku takda kerja, aku pun tulis surat komplen. Tengok apa respon mereka.



Cuba tengok alamat ke Majlis Perbandaran Kulaijaya. Dua2 surat isi sama aje. Cek bayaran. Kan senang dan mudah. Posmen pun tak juling biji mata nak baca alamat panjang2. Memang aku faham Putrajaya tu besar. Tapi kan senang kalau mereka sediakan alamat pendek2, P.O Box ke...


p.s Ramai orang selalu kata, tulisan doktor sukar nak baca. Betul ke?

1 ulasan:

  1. dah setahun berlalu,
    langsung takda respons.
    biasalah.
    kakitangan kerajaan.
    jarang yg proaktif.

    BalasPadam