Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

12 September 2010

Aku dan Raya Kedua



Perjumpaan Hari Raya bekas2 pelajar Sek Men Sultan Alauddin Bukit Besar.




Lebih 20 tahun tak jumpa.
Semuanya kerana Facebook.
Kalau tidak mati hidup balik pun pasti tak dapat jumpa.



Ini Yazid Kuman.
Kawan masa Tingkatan 3 dulu.
Mulutnya masih becok dan laser seperti selalu.
Sekarang dah jadi Prinsipal Assistant Director,
Engineering Service Division,
Kementerian Kesihatan Malaysia.



Ini Rozana Kasan dan famili.
Kawan wife aku.
Kini kerja kilang di Pasir Gudang.



Yang ni kawan wife aku.
Aku tak berapa kenal.
Kerja dengan Petronas.
Walaupun tabligh,
pakai iPhone beb.



Ini Zaidi Denan (tuan rumah).
Kawan karib masa Tingkatan 1-3 dulu.
Dia ni kontraktor besar sekarang.
Ada Volvo S80 dan Harrier.
Wife dia cikgu kat Sek Tun Fatimah.



Ini pun kawan wife aku.
Kerja dengan Jaring kat Putrajaya.




Yang segak siap bersampin dan songkok tu Zulkarnain Hassan.
Kerja di TUDM Sg Besi bahagian logistik.

Alhamdulilah, kawan2 aku semuanya dah berjaya dengan kehidupan masing2.
Tahun depan nak kena buat perjumpaan lagi.
Siapa nak volunteer jadi tuan rumah pulak?




Tiada ulasan:

Catat Ulasan