Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

13 September 2010

Aku dan Wajah Pembunuh Sosilawati



                                                Datuk Pathmanabhan a/l Nalliannen


                              Surrendren a/l Nalliannen

Pertanyaan. Benarkah peguam yang jugak ahli majlis peguam iaitu Dato Patmanathan dan 8 orang india terlibat membunuh Datuk Sosilawati dan 3 rakannya ? Ini alamat lawyer anak haram ..No 51 Jalan Kemboja 33 off Jalan Sultan Ahmad Shah..


Jika benar, memang siallah ahli bar council ni ! Sundalan betul korang ni ,mana pergi suara setan pejuang demokrasi PAS,DAP,PKR,UMNO ! Kenapa senyap syaitan ! barua .Kalau melayu yang buat korang bising macam kes pengetua Johor, tapi bila india bunuh melayu korang senyap..kepala bapak korang la barua demokrasi... ! kepala hotak korang la pakatan !

cilok daripada sini.

Memang dah lama aku cari gambar2 di atas. Memang aku nak tahu kerja siapa ini. Seperti blogger di atas, aku pun punya perasaan yang sama. Kerajaan dan pemimpin2 sekarang lebih menjaga hati golongan2 minoriti berbanding majoriti. Bukannya nak jadi rasis atau menjadi tuan tapi jika dibiarkan, nasib anak2 bangsa pasti tergadai.



4 ulasan:

  1. Inilah dah naik kepala sebahagian golongan minoriti ni

    BalasPadam
  2. keadilan perlu ditegakkan, tak kira siapa pun pelaku atau mangsanya!

    BalasPadam
  3. kita sgt emo bila tengok gambar 2 beradik tu..mereka sgt kejam menyuruh org2 bawah dia seksa org smp mati..

    manusia skrg hilang perikemanusiaan..

    tetibe rasa bias kat kaum laen...

    BalasPadam
  4. biasalan politik malaysia,kalau ada kepentingan baru lah masuk campur.Bila hukuman nak jatuh,tak sabar nak dengar keputusan darinya.

    BalasPadam