Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

28 Oktober 2010

Aku dan Karenah Anakku





Anakku sedang mempraktikkan sembahyang duduk.
Darurat katanya.
Lukanya taklah seberapa tetapi dia kata kakinya tak boleh nak dilipat kalau sembahyang berdiri. Padahal dah seminggu lebih dia jatuh.
Luka pun dah nak baik dah.



Tengok lukanya.
Dah sembuh dah.
Kat sekolah berlari sana-sini boleh.
Tapi sembahyang tak boleh lagi.
Alahai...
Lantaklah.
Yang penting,
dia sembahyang dan belajar praktis apa yang diajar di sekolah.


5 ulasan:

  1. Alhamdullilah...at least dia solat, dan yg bagusnya, dia praktikkan solat dalaam posisi darurat, maknanya dia faham apa yg dia belajar..harapnya bila anak I dah besar mcm tu, akan jadi anak yg soleh..:)

    BalasPadam
  2. Giggs,
    rajin you datang kat I punya blog.
    Blog you takda ke?
    berilah address...

    BalasPadam
  3. hah hah hahhhhhh....
    kecik je lukanya nak oiii!!!!!!!

    BalasPadam
  4. bila para doktor mengomen..haha..

    ..ai je bukan kalangan2 yu semua..hihi

    :P

    BalasPadam
  5. Doktor pun manusia biasa jugak...

    BalasPadam