Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

26 Oktober 2010

Aku dan Pengikutku

"You are somebody when you stop being nobody."
Bila aku tengok peluang jana duit melalui internet ni, aku pun bersemangat nak buat blog. Lagipun, aku tengok ada sorang doktor swasta daripada Kulaijaya, Johor, buat blog pasal kehidupan dia dalam internet. Aku baca pun memang syok gak. Maka, bermula la pengembaraan aku..

Ini sebahagian cerita daripada drsatrian.blogspot.com. Seorang Pegawai Perubatan di Hospital Sg Siput.

Tak sangka ada yang follow aku. Baguslah. Daripada duduk melanguk dan tak tahu nak buat apa2. Bosan2 boleh layan tulis blog. Berkongsi ilmu yang ada. Walaupun sedikit jika dikongsi, insyaAllah akan dapat pahala yang berterusan.

Kepada mereka2 diluar sana, teruskan menulis. Kalau ada sesiapa nak jadi kawan siber aku, hantarlah alamat blog masing2 kat aku. Boleh kita berkenal-kenalan.

9 ulasan:

  1. Eh macam kukenal ayat itu...
    Apa pun, terima kasih Dr. Sy memang follower blog best ni.

    BalasPadam
  2. gB,
    saya pun dah lama follow you.

    BalasPadam
  3. drsatrian,
    ini kira iklan free.
    tapi kalau dapat cek daripada Nuffnang,
    jangan lupa bahagianku.
    25%...

    BalasPadam
  4. I tak pernah terfikir nak jadik blogger...tapi bila baca your blog, rasa mcm nak memblog..:) selalunya I spend my time kalau takde patient dgn online forum..seriously boleh buat duit ka? nuffnang bayar based on what? I'm totally blur..:)

    BalasPadam
  5. Giggs,
    You pegi kat Nuffnang website.
    Belajar kat sana.
    Kalau you ramai follower, memang boleh buat duit.
    I dah letak iklan since June this year.
    Baru dpt 50 ringgit. Tak banyak tapi sekadar suka2.

    BalasPadam
  6. "You are somebody when you stop being nobody."
    kata-kata ni bes..

    BalasPadam
  7. Ungkapan ini dpt drd seorang ahli bina badan wanita dari negara Arab rasanya. Dah lupa siapa namanya...

    BalasPadam