Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

29 November 2010

Aku dan Mee Bandung



RnR Pagoh Arah Utara.
Gerai No 3.



Mee Bandung dia sedap sangat.
9/10 markah.
Teringat masa makan benda yang sama
kat gerai2 Bentayan di tepi Sg Muar.
Hari2 makan Mee Bandung pun tak jemu jugak.




Maaf. Habis licin. Lain kali aku bubuh gambar sebelum dimakan...

p.s Teh Tarik kat sini tak berapa sedap.
Tak boleh lawan kedai mamak punya.



5 ulasan:

  1. gerai2 tu dah jadik arked Mara.
    masih sedap tapi!
    pernah makan mee bandung letak ayam! rasa nak debik je!!

    BalasPadam
  2. Saya pernah makan Mee Bandung bubuh taugeh.
    Lagi parah...

    BalasPadam
  3. dah duduk klang hampir 5 thn n cober bermcm2 versi mee bandung kart sini tp x seroper m'bandung kat odeon - pgg lama dpn garden hotel kt bt pahat maa.. mkn ngan abc taruk eskrim.. mmg sodap

    BalasPadam
  4. aimaniman,
    Johor is still the best!
    Bukan setakat Mee Bandung sahaja...

    BalasPadam
  5. Rempah mee bandung odeon kini boleh dibeli online. www.meebandungbp.com atau facebook.com/meebandungbp

    BalasPadam