Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

29 November 2010

Aku dan Pameran MAHA 2010

Kepada sesiapa yang tak larat nak mengharungi jem dan bersusah2 nak cari parking, korang layanlah sebahagian daripada 200 gambar yang aku ambik sepanjang 5 jam aku di sana. Satu pengalaman menarik tetapi rasanya cukuplah sekali. Tak sanggup nak berpanas, berhujan, naik traktor, turun traktor, naik bas, turun bas.

Aku memang jarang2 melawat pameran dan ekspo sebesar ini. Tapi MAHA 2010 memang menunjukkan bahawa kalau negara lain boleh buat, Malaysia pun boleh juga. Banyak juga ilmu yang aku dapat.

Ada lagi gambar2 daripada DSLR cabuk aku di Facebook aku dan korang boleh juga melawat di sini untuk info lanjut.






































1 ulasan:

  1. saya memang tak mau pergi. dah pergi dulu tahun 2008 kalau tak silap. memang letih nak berjalan, kena naik tram yg ditarik traktor, jalan becak sebab hujan...

    BalasPadam