Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

22 Disember 2010

Aku Takda Idea Hari Ini



Ada sesiapa yang berani memakai t-shirt ini?



Cuba korang tengok tarikh yang ditulis kat surat rawatan panel ni.

6 ulasan:

  1. saya pernah nampak ada sorang budak lelaki pakai tshirt tu. maybe nak testing market kot..

    BalasPadam
  2. ape yg tak kena pada tarikh tu?

    BalasPadam
  3. tarikh tu 20/12/2010

    dia buat tanda slash tu macam nombor satu..kompius org..

    BalasPadam
  4. Zie,
    Pandai awak.
    Baru saya nampak.

    BalasPadam
  5. owhh.. saya mungkin dah terbiasa dgn cara penulisan tarikh tu
    sbb tulisan kawan saya pun mcm tu

    BalasPadam