Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

04 Januari 2011

Aku dan Desaru Monsoon Mayhem 2011


Aku tak suka laut.
Aku tak suka surfing.
Aku tak suka berjemur tengah panas.
Tapi aku suka ambik gambar.
Kalau ada kawan sehati sejiwa,
nak jugak aku pergi ambik gambar di sini.

4 ulasan:

  1. kena bwak photolens doc.. ihihi

    BalasPadam
  2. Sebelum ni aku pun suka ambil gambar tapi bila tengok org lain gunakan kamera yg canggih2 sedangkan kamera aku kamera cap ayam aje, semangat aku nak mengambil gambar dah merudum skrg huhuhu

    BalasPadam
  3. YB,
    kamera tak penting.
    yg penting hasilnya.

    cuma biasanya hati jadi kecik bila tengok lens orang panjang2 dan DSLR ribu2.

    BalasPadam