Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

23 Januari 2011

Aku dan Homework Anak





Namanya kerja rumah.
Kena siapkan kat rumah.
Tapi emak dan bapak punya kerja untuk siapkan.
Anak sekadar tengok dan komplen.
Lainlah kalau kerja sekolah.
Kena siapkan kat sekolah.


Nama aje kerja berkumpulan.
Tapi yang cari bahan dan siapkan hanya seorang.
Itupun emak dia yang buat.
Yang lain2 sekadar bubuh nama aje.
Ini tak adil...


7 ulasan:

  1. hahaha....saya dulu pun suruh ayah saya siapkan lukisan...

    BalasPadam
  2. Lori tanker tu bapak dia buat.
    Buku skrap emak dia buat.
    Anak yang dapat nama.
    Kawan2 tumpang suka.

    BalasPadam
  3. kalau cikgu tau, mst kena bebel..haha

    BalasPadam
  4. Apa boleh buat dah anak...Mudah2an anak dipermudahkan belajarnya. Amin.....

    BalasPadam
  5. Zie,
    cikgu pun tahu...
    Saje buat2 tak tahu...

    BalasPadam
  6. Zura,
    Amin...

    MC ye hari ni?
    Kalau tidak jangan harap dapat layan blog

    BalasPadam