Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

16 Januari 2011

Aku dan Perusahaan Zainab Jaya

Kalau korang menuju ke selatan,
singgah2lah ke kedai2/kilang2 IKS di Simpang Renggam.
Lebuhraya Utara Selatan exit di Simpang Renggam.
Tapi tinggal satu kedai aje yang bukak rasanya.
Yang jual pelbagai jenis kuih, kerepek dan produk2 IKS.





Kedainya kemas,
barang2 disusun cantik
dan pekerja2nya ramah.
Kat sekeliling kedai banyak ditampal segala macam sijil,
gambar2 dan keratan akhbar.
Juga gambar2 VIPs yang pernah datang ke kedai ini.




Aku tabik kat tauke perusahaan ini.
Bermula kecil2an dan sekarang lihatlah hasilnya.
Semoga ramai lagi bangsa kita yang boleh maju sepertinya.
Bukan menjadi kaya raya dengan hasil skim piramid
dan mencari downline sahaja.

3 ulasan:

  1. Jutaan terima kasih sebab saudara sudi peromosikan Perusahaan Zainab Jaya, Sudi lah ke kedai kami untuk kami berikan sedikit pengharhgaan buat saudara. Entri blog anda ini, membuatkan kami lebih bersemangat untuk meneruskan perniagaan ini. Segala-galanya adalah kehendak ALLAH SWT, amin..

    Sudi lah saudara kirimkan no telefon terus kepada kami menerusi no 013-7605258 (Hj.Shahak)
    -Puan Hajah Zainab-

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya bangga dengan kejayaan Hajah Zainab.
      Semoga Hajah lebih terus berjaya.
      Dunia dan akhirat.
      Amin.

      email saya: zouldahan@yahoo.com

      Padam
  2. Tahniah & syabas puan serta keluarga. Semoga Allah merahmati hasil usaha puan yg telus dan ikhlas dlm perniagaan.

    Pau mazzan enterprise
    Email: rez7885@yahoo.com
    Blog: paumazzan.blogspot.com
    HP: 016-3690308/016-6581071

    BalasPadam