Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

26 Januari 2011

Aku dan Urine Drug Test


Minggu lepas ada seorang ibu datang ke klinik. Dia risaukan anak bujangnya yang selalu keluar malam. Dia risaukan anaknya terjebak dengan perkara2 negatif. Dia suruh aku buat Urine Drug Test kat anak dia.

Ibunya terkejut sebab semua line ada dua garis. Macam test mengandung jugaklah kan? Kalau dua garis tu maksudnya positif. Ibunya dah nak menangis dah. Anaknya dah pucat dah. Tapi aku steady aje. Aku tunjukkan penutup ujian seperti gambar di bawah.

Dua garis maknanya NEGATIF. Kalau satu garis baru kira positif.

Ibu tak jadi menangis. Anaknya mula tersenyum. Alhamdulilah.

3 ulasan:

  1. kalau satu line aje yg appear, confirm ada drama kat klinik/sepital selepas itu kannnn?

    BalasPadam
  2. haha...bro, u saja mau kasi saspens kan....:)

    BalasPadam
  3. tengah training...
    tahun depan nak masuk Pilih Kasih.
    mana tahu layak jadi hero drama.
    Kih kih kih.

    BalasPadam