Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

08 Januari 2011

Aku ke Kota Iskandar



Mulai tahun ini, aku kerja separuh hari pada setiap hari Sabtu. Jadi petang Sabtu, aku boleh buat aktiviti2 ko-kurikulum aku. Dimulai dengan mengambil gambar2 pemandangan di sekitar Kota Iskandar.

Rasanya dah 2 tahun aku tak ke sini. Tapi semuanya masih tak berubah jugak. Tak nampak sangat perbezaan pembangunannya. Bangunan2 kerajaan masih lagi kosong. Landskap dah mula terbiar kecuali yang di sekitar tiang bendera yang tinggi tu. Semua pekerja2 landskap adalah warga asing. Aku tak jumpa pun orang2 kita bekerja di sini.

Masih tiada apa yang menarik di sini untuk dilihat. Kena tunggu setahun lagi agaknya.

3 ulasan:

  1. salam ziarah doc..lama tak berhubung

    BalasPadam
  2. RazzaQ,
    Betullah.
    Aku selalu tengok hasil kerja kau kat FB.
    Segan aku jadinya.

    Baru jinak2 dengan 60D.
    Tapi belum pandai guna Photoshop.

    Bila nak sampai Johor?

    BalasPadam