Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

24 Februari 2011

Aku dan Hari Ini



Dapat majalah free.



Dapat tip free.



Dapat keluarkan mutiara daripada hidung.
Modalnya paper clip aje.
Tak sampai pun seminit.
Selesai masalah dan kerisauan seorang ibu.
Kalau ikut MMA,
aku boleh charge puluhan ringgit.
Tapi, tergamakkah aku?
Self satisfaction is more important.
"Terima kasih doktor" pun sudah memadai.
Hidup bukan semata2 kerana wang.
Walaupun wang boleh membayar segala bil.
Wang tidak menjanjikan kebahagiaan.

6 ulasan:

  1. ibu itu sangat panic..
    yup..duit bukan segala-galanya..

    BalasPadam
  2. saya pernah keluarkan dadu yang licin dari nasal cavity.Memang jenuh...GP tips tu mmg saya suka baca

    BalasPadam
  3. betul. wang bukanlah segala-galanya.

    BalasPadam
  4. Agree. you are very kind! Cheers, Doc!

    BalasPadam
  5. Salam 1Malaysia! Nama saya Calvin dari Sarawak pelajar Asasi Sains UiTM. Saya ingin bertanya bidang apakah yang mempunyai kaitan yang kuat dengan bidang perubatan? Boleh tak anda tolong saya menjawab solan ini. I really intended to be a medical doctor. But since I don't think I can perform this Foundation programme I have to think what degree course should I take. Can you please suggest some for me? Your cooperation will be appreciated.

    BalasPadam
  6. Calvin Charles,
    Tunggu sekejap.
    Nanti saya fikir2kan.

    BalasPadam