Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

09 Februari 2011

Aku dan Jejak Kasih(4)



Ini wajah abang no-2 kepada emak mertua aku.
Wajahnya memang menyerupai wajah emak.
Yang ni hidup lagi.
Menetap di Ipoh.
Sabtu ni dia nak datang melawat adiknya.
Abang no-1 dah meninggal dunia rupanya.
Keluarga dia sama macam keluarga emak mertuaku.
6 orang anak; 2 lelaki dan 4 perempuan.
Isteri dan anak2nya ramah2.
Pandai berbahasa Melayu.
Kalau melawat FB, masing2 tengah excited sebab dapat saudara baru.
Siap ada nak buat kelas bahasa Cina lagi.
Syukur Alhamdulilah.
Dunia ni kecik aje sebenarnya.
Zaman internet dan broadband ni memang mudah sangat nak berhubung.
Yang nak bunuh diri pun berhubung guna internet dan FB jugak.
Baca sini.


4 ulasan:

  1. Alhamdulillah, jumpa juga akhirnya..bak kata pepatah, air dicincang tak akan putus..walau berlainan agama

    BalasPadam
  2. Harapnya, perjumpaan ni boleh mengeratkan hubungan..dan mana tau, ianya dakwah juga..

    Saya yg baca pun terasa teruja....

    BalasPadam
  3. Alhamdulillah.Tumpang gembira. kalau arwah ayah sy masih ada rsnya dia pun mcm keluarga doc jugak. Arwah atuk sy pun muallaf jugak. Tapi xsempat nak jejak kasih huhuhu..

    BalasPadam
  4. Azira,
    Salam ziarah.

    Hari minggu ini ada perjumpaan keluarga.
    Semua anak2, cucu2 dan cicit2 akan berkumpul untuk
    berjumpa dengan saudara baru.
    Tak tahu dapat masuk suratkhabar ke tidak.

    BalasPadam