Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

24 Februari 2011

Aku dan masalah Calvin Charles

Salam 1Malaysia! Nama saya Calvin dari Sarawak pelajar Asasi Sains UiTM. Saya ingin bertanya bidang apakah yang mempunyai kaitan yang kuat dengan bidang perubatan? Boleh tak anda tolong saya menjawab solan ini.

I really intended to be a medical doctor. But since I don't think I can perform this Foundation programme I have to think what degree course should I take. Can you please suggest some for me? Your cooperation will be appreciated.

Calvin Charles adalah salah seorang pengikutku.
Ini masalah dia.
Kawan-kawan doktorku,
Ada apa2 cadangan dan pandangan?
Aku tengah buntu ni.

5 ulasan:

  1. Boleh buat:

    -pharmacy
    -biotech
    -microbio

    Or buat course basic science tu..
    -bleh jadik physiologist, anatomist...

    BalasPadam
  2. other option,
    nursing , radiography , physiotheraphy

    BalasPadam
  3. MA
    pegawai kesihatan
    tukang ukir gigi..hehe

    -cikgu am-

    BalasPadam
  4. Calvin Charles,
    Ada apa-apa berita terkini ke?
    (dah 3 tahun masa berlalu)
    Dapat tak masuk bidang berkat dengan perubatan tu?
    (2 org Sepupu saya dapat bidang BioMedik - belajar pasal mesin2 perubatan)

    BalasPadam