Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

25 Februari 2011

Aku dan Online Shopping


Ini cerita dulu2.
Kalau nak beli jersi bola,
kena pergi ke Al-Ikhsan.
Jersi original ratusan ringgit.
Atau tunggu bila jalan2 sampai ke Kelantan.
Jersi2 tiruan berlambak2 di Rantau Panjang.
Atau tunggu Pesta Konvo di UTM.
Jersi2 tiruan hampir original.
Harga puluhan ringgit sahaja.
Ini cerita sekarang.
Anak bungsu aku yang ajarkan.
Order on line.
Confirmed by email.
Bayar guna CIMB online.
2 hari dapat barangnya.
Harga berpatutan.
Kualiti memuaskan.
Sapa nak jersi Safee Sali?
Cari di sini.

6 ulasan:

  1. bagi link, please
    :)


    yang benar,
    hantu-online-shopping

    BalasPadam
  2. saya suke pegi Al-ikhsan juge.. tapi saya suke lagi pegi kedai Nike Factory outlet dkt Taman Univ tu.. murah lagi dari Al-ikhsan.. especially kasut2 dia..

    BalasPadam
  3. Sekarang trend perniagaan guna internet. New booming market..

    BalasPadam
  4. h4ni3,
    kan ada linknya tu.
    katalogjersionline.blogspot.com

    you dah jadi hantu ke?
    :)

    BalasPadam
  5. DeLancrettLurpak,
    Kat tmn U tu,
    jual barang2 yg dah nak expired.
    jual barang2 display.
    Saya pun suka ke sana.
    Jersi branded boleh dpt bawah 30 ringgit kalau nasib baik.

    BalasPadam
  6. DrSatriaN,
    Kau takda buat bisnes online ke?
    :)

    BalasPadam