Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

20 Februari 2011

Aku dan Terima Kasih Rakan Bloggers



Sejak dua menjak ni,
traffik ke blog aku ini naik secara mendadak.
Kalau ikut statistic blogspot,
benda2 berkait dengan cicak tokek masih menduduki ranking teratas.
Entri ini paling banyak orang baca.
Dah lebih 10 000 hits.
Aku tak tahu kenapa ramai yang minat kat cicak tokek ni.
Tapi selidik punya selidik.
Ada sebab2 lain.
Rupa2nya ramai yang dah buat link ke blog aku di blog2 mereka.
Antaranya:
Terima kasih kawan2 blogger.
Memang kita tak pernah jumpa.
tapi korang semua memang dah dekat dihatiku.
Aku adalah silent reader.
Aku jarang beri komen.
Aku jarang beritahu aku dah singgah.
Tapi hampir setiap hari aku datang ziarah.
Terima kasih sekali lagi.
Terima kasih.
Terima kasih.
Terima kasih.

5 ulasan:

  1. kita kawann kanns doc.. ehehe

    BalasPadam
  2. en_me,
    dah lebih daripada kawan.
    dah jadi macam Mentor gitu.

    BalasPadam
  3. Bro, saya baca blog bro, dan membuatkan saya nak buat blog...dan bro lah antara org awal yg komen, saya ingat lagi..TQ..

    -berbaloi jugak buat entri pasal cicak tokek tu kan?

    BalasPadam
  4. Daddy Ziyyad,
    Kalau camtu awak kira protege saya ler...

    Entri cicak tokek tu memang pelik.
    Bukannya ada apa2 pun yg menarik pun.
    Saya terbaca entri Mazidul pasal cicak tokek.
    Harga juta2 ringgit seekor.
    Tu yg buat kajian sendiri.
    Tapi sampai sekarang masih tak percaya...
    Bela kucing lagi baik...

    BalasPadam