Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

15 Februari 2011

Aku di Sarang Tempua Cafe & Homestay(2)

Cafe Sarang Tempua di Pekan Rengit
GPS Coordinates:
1 40' 41" N, 103 8' 51" E


Air Kelapa Laut RM1.50

Mee Rebus RM 3.50

Fish Ball 6 ketul RM 2.00

Tauhu Sumbat RM 2.00

Sukun Goreng RM 2.00

Aku rekomen anda datang ke Cafe Ahmad Azam ini.
Makanannya boleh tahan sedap,
Layanannya bagus,
Harganya murah.
Cuma cafe dia belum 100% siap.
Tapi aku dah tak payah makan malam.
Dah cukup kenyang pekena Mee Rebusnya.
Lepas makan boleh ke kedai 2nd hand,
dan singgah ke kedai kerepek Azhar Food Supplier.
MEOGians, jom TT ke Rengit...

4 ulasan:

  1. bagi alamat penuh.....aku nak try g lah

    BalasPadam
  2. bg alamat nak try lah.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Redah aje.
      Pekan Rengit bukannya besar sangat pun.
      Guna koordinat GPS kat atas tu...
      :)

      Padam