Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

16 Mac 2011

Aku dan Ice Blender


Entri bosan hari ini.
Klinik cawangan di taman sebelah cuti 3 hari.
Jadi klinik aku penuh siang sampai malam.
Pesakit panelnya lari ke klinik aku.
Cuti sekolah rupa2nya minggu ini.
Patutlah ramai yg cuti panjang.
Termasuk wife dan anak2.
Tapi aku tak bercuti.
Kena kerja.
Anak2 pulak ada training bola sepak setiap hari.
Sorang nak jadi Theo Walcot.
Sorang lagi nak jadi Rooney.
Terpaksalah diikutkan rentaknya.
Ada sapa2 nak try Ice Blender?

3 ulasan:

  1. itu makanan bumblebee. heheh~

    BalasPadam
  2. takpe doc
    masyuuukkkk tu
    lepas cuti sekolah, doc pulak la pegi bercuti :D

    BalasPadam
  3. jd Rooney takpe..jgn jadik Lisa suriNANI..nanti kaki kene bentes je..hehe..

    BalasPadam