Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

28 Mac 2011

Aku dan Perth Australia




Sahabatku baru pulang daripada Perth, Australia.
Banyak jugak ole-ole yang aku dapat.
Seribu lebih gambar yang diambilnya.
Sempat gak aku tengok tadi.
Negara orang memang best.
Bersih, cantik dan indah sekali.
Rasanya lebih kurang macam kat Singapore jugak.
Cuma iklimnya lebih sejuk.
Tukaran wangnya pun AUD 1= RM 3.
Sekali makan dah AUD 10.
Lepas tu multiplykanlah dengan 3.
Kalau aku rasa kat Singapore dah mahal,
kat Perth lagi mahal.
Tak jadilah nak pergi sana.
Apa2pun, terima kasih daun keladi.

3 ulasan:

  1. Bro, Australia u kena pergi bro. A unique country, seriously. I was in Sydney dulu.

    Bulan 10 ni pun saya nak ke Perth.

    Dulu masa study, 1Aus Dollar = RM2.15 aja !!

    BalasPadam
  2. kater nak migrate ituari doc kanns.. ehehe

    BalasPadam
  3. Kalau Daddy Ziyyad jadi migrate,
    saya ikut...

    BalasPadam