Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

13 Mac 2011

Aku mencari buku Tun Mahathir





Susah betul nak cari buku Tun Mahathir ni.
Kali pertama ke MPH Tmn U pada Jumaat lepas.
Dah kehabisan stok.
Kakak tu suruh aku ke MPH Senai Airport.
Dia kata ada dan aku pun percaya.
Tak terfikir nak call dulu.
Sampai sana pun hampa jugak.
Sabtu petang cadang nak ke Badan Bookstores di Plaza Angsana.
Nasib baik tergerak nak call dulu.
Mereka pun takda stok jugak.
Jadi aku call MPH Tmn U semula.
Dia kata kena datang booking dan bayar deposit.
Isnin atau Selasa baru ada stok.
Tapi tak sampai 4 jam lepas bayar deposit,
MPH call aku.
Buku Tun Mahathir dah sampai.
Masa aku nak ambik buku tadi,
aku nampak ada 10 buah buku lagi.
Semuanya dah ada yang punya.
Hebat jugak penangan Tun Mahathir ni.
Orang ramai masih nak dengar cerita2 dia walaupun dah lama dia "turun takhta."
Ada satu ayat yang aku pasti takkan lupa.
" I may have many mistakes, but removing Anwar was not one of them."
Terima kasih Tun Mahathir.
Aku percaya Tun.
Semoga Tun sihat sejahtera selamanya.

3 ulasan:

  1. vahhh dah dapat akhirnyer doc.. tahniah

    BalasPadam
  2. Baru sempat baca 3 Chapters.
    Rasa dekat sangat dengan Tun.
    Tak jemu membacanya.

    BalasPadam