Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

20 Mac 2011

Anakku Masuk Asrama







Anak sulungku duduk asrama mulai hari ini.
Dia yang nak.
Ramai kawan dan boleh main bola hari2 katanya.
Berat juga hati nak benarkan.
Tapi apakan daya.
Jaraknya pun bukanlah jauh sangat.
Tak sampai pun 10 minit perjalanan.
Aku tengok prestasi pelajarannya penggal ini.
Kalau merosot, balik rumah semula.
Tapi aku percayakan dia.
Aku yakin dia boleh berdikari.
InsyaAllah.

7 ulasan:

  1. chantek view gunung pulai tewww doc kanns.. ehehe

    BalasPadam
  2. awal thn dulu anak buah sy yg sulung masuk hostel, abg saya pon risau mcm tu. kak ipar sy siap kuar air mata kalau tya psl anknya kt asrama..tp ank buah sy rilekss je..hepi dok asrama..mak ayh yg terlebih risau..

    BalasPadam
  3. Rindu saya dengan asrama!! :)moga anak puan akan catat segala pengalaman berharga di asrama!

    BalasPadam
  4. hero memang macam tu~ huhu~

    BalasPadam
  5. en_me,
    Kali pertama dan terakhir masuk asrama lelaki.
    Lepas ni dilarang sama sekali.
    Jadi saya terus panjat ke tingkat atas.
    Memang cantik pemandangannya.
    Gunung Pulai yg jadi mercu tanda Kulaijaya.

    BalasPadam
  6. insya allah....berkat doa ibu & ayah, semoga dia akan berjaya! all the best to ur son!

    BalasPadam
  7. baru 2 hari duduk asrama,
    dah call nak mintak balik.
    tak cukup tidur katanya.

    BalasPadam