Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

31 Mac 2011

Anakku Masuk Bertanding Sahibba Negeri Johor









Pertandingan Sahibba Peringkat Negeri Johor.
2 orang anakku terpilih mewakili daerah.
Kalau tidak, ketiga2nya dapat mewakili daerah.
Tapi yang sulung lebih sayangkan game bola sepak banding Sahibba.
Walaupun berlatih dalam jangkamasa singkat,
yang bungsu dapat masuk sampai separuh akhir.
Dapat saguhati RM50, sijil dan set permainan.
Yang perempuan sangkut di pusingan awal.
Lepas ni banyak lagi pertandingan yang akan diadakan.
Pusing sana, pusing sini anak2ku jugak yang terpilih.
Pertandingan Bercerita, Choral Speaking, Seni Khat, Mewarna, Nasyid...
Pening jugak kepala nak adjust masa untuk mereka.


2 ulasan:

  1. bagus tu masuk pertandingan macam tu..akademik sikit..

    BalasPadam
  2. Untung budak2 sekarang.
    Dapat keluar daripada sekolah selalu.
    Tak macam zaman saya dulu.
    Sepanjang tahun memerap kat dalam sekolah aje...

    BalasPadam