Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

05 April 2011

Aku dan geng MEOG


Ini kali ke 5 aku join TT dengan geng MEOG Southern.
Kali pertama di Taman Tampoi Indah dengan geng MEOG daripada Spore dan KL.
Kali kedua mini TT dengan Alakazam, Kechik dan Bonjoni di Mee Rebus Sup Tulang.
Kali ketiga perjumpaan dengan geng myEstima dan YusufSG di Ani Sup Utara.
Itu kali terakhir aku jumpa geng myEstima sebab berlainan mazhab.
Kali keempat ialah makan tengahari di Pasir Gudang pada awal tahun ini.

Kali ini kami try makan Nasi Briyani Hyderabad di Kempas.
Cuma 6 buah kereta yang hadir tetapi tetap meriah.
Jumpa geng baru dan lama yang juga minat DSLR.


Sessi menembak dan outing di Tasik Seri Alam.
Walaupun Canon dan Nikon berbeza mazhab tapi tak jadi masalah.
Lepas ni masing2 nak beli walkie talkie sorang satu.
Juga nak design t-shirt untuk MEOG Southern.
Kasi gempak sikit Southern punya group.
Gambar2 dicilok daripada kamera Rohimplc.

3 ulasan: