Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

17 April 2011

Aku dan Kawan Lama



Ini kawan lama aku.
Orang Sarawak tapi kerja di Ipoh.
Tiba2 muncul kat klinik aku pagi tadi.
Macam mimpi aje bila dia datang menjenguk aku.
Dia datang bersama familinya.
Nak melawat Universal Studio katanya.
Malam ini sempat lagi aku bersembang2 dengan dia.
Dah lebih 15 tahun tak jumpa.
Cerita punya cerita punya cerita,
pukul 11 malam baru teringat anak2 yang kat rumah.
Lupa emak mereka takda.
Seronok dapat jumpa kawan lama.
Mengingat kembali zaman persekolahan dulu.
Kalau ada Neil, Jemie, Pa dan Fatah lagi bagus.
Tapi aku dan Ezanee pun dah cukup bagus dah.




4 ulasan:

  1. tgk muka your fren ni, i think i know him, husband kepada my fren...(kalau betul, wifenya org penang, satu batch dgn i dulu kat husm)

    BalasPadam
  2. doc.memang seronok kalau dapat jumpa kawan lama.
    tu yang sampai terlupa anak kat rumah tu..kan..

    BalasPadam
  3. Mama2Q,
    Betul kot...
    Wife dia doktor kat Klinik Kesihatan di Ipoh.
    Nanti saya confirmkan ya?

    BalasPadam
  4. Kak Erna,
    Setiap setengah jam emak mereka call dari Sabah.
    Tanya papa mereka dah balik ke belum...
    Dia tak nak kacau saya.
    Bagus betul emak mereka...
    :)

    BalasPadam