Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

22 Mei 2011

Aku dan Hari Guru Peringkat Negeri Johor 2011



Entri terlewat.
Perayaan Hari Guru Peringkat Negeri Johor 2011.
Wife dapat jawatan besar.
2 minggu dia sibuk menghubungi wartawan suratkhabar, radio dan tv.
Kena pastikan mereka datang.
Kena jaga kebajikan mereka bila mereka datang.
Kena sediakan tempat duduk mereka.
Kena sediakan ruang sidang media.
Habislah bil telefon bulan ini.
Pasti naik punya.



Kira2 20 wartawan hadir di majlis perasmian.
Segala2nya berjalan lancar.
Cuma lokasi Dewan Bandar Putra agak terpencil.
Jadi kehadiran orang ramai agak kurang.
Lebih baik buat kat IOI Mall.
Senang sikit orang nak cari.
Juga hujan lebat setiap petang mengganggu kelancaran perayaan.
Dua kali aku pergi tetapi satu gambar pun aku tak ambik.



Nasib baik perayaan ini 10 tahun sekali.
Kalau tidak, tahun depan pasti wife kena lagi.
Tahniah Puan!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan