Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

14 Mei 2011

Aku dan Maharaja Lawak Minggu 7



Maharaja Lawak Minggu ke-7.
Silent comedy.
Satu tugasan yang sangat sukar.
Tema yang dipilih selepas kejayaan Jambu di minggu ke 6.
Nabil yang biasa cakap banyak jadi kayu bila tak dibenarkan bercakap.
Ramai yang hanya memperbodohkan diri untuk buat orang ketawa.
Tapi Jambu memang lain daripada yang lain.
Walaupun tanpa suara, kita masih boleh ketawa dan faham lawak2 mereka.

Aku paling gembira bila Amir kena voted out.
Memang dah selayaknya dia kena keluar.
Bukan minggu ini, tapi sejak minggu pertama lagi.
Amir kena keluar sebab pengundi2 Amir sibuk tengok bola malam itu.
Kelantan vs Selangor di separuh akhir Piala F.A.
Minggu depan ada undi masuk pulak.
Dah jadi macam Akademi Fantasialah pulak.
Lawak. Lawak. Lawak.
Nak suruh orang undi banyak2lah tu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan