Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

29 Mei 2011

Aku di Hari Keluarga PPD 2011

Hari Keluarga Pejabat Pelajaran Daerah Kulaijaya.
Lebih 40 keluarga menyertainya.
Kebanyakkannya bukannya cikgu,
tetapi pegawai2 dan kakitangan pejabat.
Hampir semua aku tak kenal.
Wife pulak sibuk jaga hadiah.
Jadi aku buat hal aku sendiri ajelah.



Inilah wajah Pegawai Pelajaran Daerah Kulaijaya.
Tuan Hj Bahrom Ali.
Sebelah tu wife dia.
Ini kira boss wife aku.
Sedap juga dia nyanyi karaoke.











Sambil makan ada selingan cabutan bertuah.
Juga pertandingan Karaoke.
Lepas makan aku cabut ke lobby.
Duduk2 sambil berWiFi.
Anak2 belajar main snooker dan billiard.
Pukul 12 baru balik bilik.

1 ulasan:

  1. Salam kunjungan... teruskan berblogging.. senang2 singgah la ke blog saya ;)

    BalasPadam