Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

14 Jun 2011

Aku dan Kembara Mahkota Johor 2011



Kembara Mahkota Johor datang lagi.
Tahun lepas mereka singgah di Kg Pertanian.
Tahun ini mereka nak lalu depan klinik aku.
Mereka nak ke SMV Indahpura.
Patutlah jalan depan klinik ditampal dan ditar baru.
Patutlah pokok2 ditrim dan rumput dipotong.
Patutlah iklan2 along semua diturunkan.
Bagus juga Sultan Johor nak datang.
Bersih sikit depan klinik aku.
Nak kena cari bendera negeri Johor nampaknya.
Ada arahan daripada YDP MPKu.
Kena gantung bendera.
Sebagai rakyat Johor,
kena tunjuk semangat cintakan negeri Johor.
Hidup Johor!

3 ulasan:

  1. satu aja yg saya sesal....bila pembesar datang, baru jalan nak berturap..kalau tak, sejuta kali org kampung buat aduan pun, jgn harap dilayan.

    BalasPadam
  2. Itulah politik kita.
    Bukannya jasa kepada rakyat.
    Tetapi jasa kepada pemimpin.

    BalasPadam
  3. sekurang-kurangnya jalan raya di pedalaman di naiktaraf. DAULAT TUANKU

    BalasPadam