Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

05 Jun 2011

Aku dan Hobi Mengumpul Batu



Ini hobi baru anak bungsuku.
Mengumpul batu.
Konon nak jadi ahli geologi pulak.
Padahal nak perabih duit bapak dia.



Nak kumpul batu ni susah jugak.
Setiap 2 minggu,
akan keluar satu batu kat kedai buku.
Siap dengan katalog sekali.
Semuanya ada 20 batu untuk dikumpul.



No satu dapat batu dengan kanta pembesar.
No dua dapat fail untuk simpan katalog.
No tiga dapat kotak untuk simpan batu pulak.
No empat belum keluar lagi.
Anak punya pasal, layan ajelah...

8 ulasan:

  1. xdok anak yg minat photography ke doc.. ehehe

    BalasPadam
  2. memang pandai depa buat bisnes kan...:P

    BalasPadam
  3. en_me,

    ada.
    yang sulung.
    setiap kali ada event kat sekolah,
    dia bawak 400D saya.

    :)

    BalasPadam
  4. Daddy Ziyyad and Zayyan,

    Bagus punya marketing.
    Kalau jual sekaligus,
    tak ramai yang beli rasanya.

    Anak2 awak kecik lagi.
    Tunggulah dah besar nanti.
    Boleh bangkrap dibuatnya.

    BalasPadam
  5. - hobi anak2 skang perlu belanja yg besar & mahal kan...

    BalasPadam
  6. AI,

    salam ziarah.
    zaman dulu,
    kutip batu buat main batu seremban.
    zaman sekarang,
    batu kena beli dan simpan dalam almari.

    zaman dah berubah.

    BalasPadam
  7. DrSinga,

    teruskan minat anda.

    BalasPadam