Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

05 Jun 2011

Aku dan Kungfu Panda 2

Hari cuti umum.
Pagi2 lagi anak dah tanya nak JJCM kat mana.
Lalu aku ke sini.
Cari tiket wayang untuk Kungfu Panda 2.
Tak sampai 5 minit.
Tiket dah dapat.
Tayangan pukul 3.45 petang.



Pukul 3.20 petang, sampai kat TGV Tebrau City.
Barisan sepanjang 100 meter.
Barisan pemegang tiket Citibank Privilege pun panjang jugak.
Tapi barisan nak ambik tiket booking kosong.
Tapi kaunter semua penuh.
Aku terjah aje ke kaunter.
Tunjuk resit dan tak sampai seminit dah dapat tiket.
Tak payah beratur panjang.
Tak payah datang awal2.
Tak payah risau tiket habis.
Tak payah risau kena duduk barisan depan.



Kungfu Panda 2 memang best.
Anak2 dan wife enjoyed sepanjang cerita.
Walaupun banyak scene gaduh,
tapi takda yang mati dan keluar darah.
Lepas ni kena tengok lagi.
Tengok yang 3D pulak.

p.s
Ramai kawan2 yang bercuti.
Dalam dan luar negara.
Aku duduk rumah aje.
Bajet dah lari.
Dua hari lepas,
tv dan autogate aku dipanah petir.
Memang malang betul nasib aku bulan ini.

1 ulasan:

  1. kesian doktor
    takpe la, bukan rezeki kot..

    BalasPadam