Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

25 Jun 2011

Aku dan Maharaja Lawak Final

Akhirnya ditabalkan juga.
Selepas 13 minggu menunggu.
Sepah memang layak jadi juara.
350 ribu itu memang hak mereka.



Daripada minggu pertama lagi,
Sepah memang konsisten.
Takda turun naik.
Idea2 lawak mereka semakin menjadi2.
Bermula dengan Dafi,
kemudian istilah Baik Punya,
istilah OMG,
dan yang terakhir jadi pasangan pendakwah yang semput.



Sebagai orang Johor,
aku tumpang berbangga.
Jozan dan Nabil bukan saingan mereka.
Begitu juga Jambu.
Mereka jauh ketinggalan...
Syabas Sepah!
Jeff, Mamat dan Shuib memang hebat.

3 ulasan:

  1. Antara 3 orang tu,
    Jeff lah paling kelakar.
    Walaupun muka masing2 tak komersil,
    tapi mereka ada karisma.

    Semoga mereka tak lupa daratan...

    BalasPadam
  2. bagi saya pulak....dialah yg paling ensem! eh?

    :D

    BalasPadam