Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

21 Jun 2011

Aku di Taman Tasik Taiping

Taman Tasik Taiping sejauh 17 km daripada Kuala Sepetang.
Aku sampai kira2 jam 6 petang.
Meriah kawasan ini dengan orang sedang beriadah.



Kehijauan Taman Tasik Taiping memang mendamaikan.
Tamannya seluas saujana mata memandang.



Tak perlu bangku atau tempat2 berteduh.
Pokok2 yang merimbun dan rumput yang menghijau,
dah cukup merehatkan.



Aku, wife dan anak2 tak henti2 merakam pemandangan.
Kat Johor tiada pemandangan secantik ini.



Kemana selepas ini?
Taiping Night Safari...

3 ulasan:

  1. salam doc..

    x naik ke puncak maxwell? kat sana lagi best kalau nak menembak...

    BalasPadam
  2. mrs nazri,

    tak tahu pulak.
    tak masuk dalam senarai.
    takda dalam GPS.
    Maxwell dan Bukit Larut tu sama kan?

    BalasPadam