Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

22 Jun 2011

Cutiku dah habis...

Pukul 12.30 tengahari hari Isnin,
aku check out daripada bilik hotel.
Perjalanan balik terpaksa melalui jalan berliku menuju Tapah.
40 km terasa sangat jauh.
Tapi lebih jauh kalau aku patah balik ikut Simpang Pulai.



Aku sempat lagi singgah di kebun sayur dan kebun bunga.
Tangkap gambar apa yang patut.
Rajin sungguh orang kat sini.
Kat atas divider jalan pun boleh tanam sawi dan bayam.



Aku juga berhenti di gerai2 orang asli.
Yang menjual hasil2 hutan dan juga "jual air minuman".
" Itu bukan air minumanlah. Itu madu! "



Jarak perjalanan: 1313 km.
Jumlah minyak: RM 210.00.
Jumlah tol: RM150.00.
Shutter count: 914

Percutian akan datang: Kuching, Sarawak.

2 ulasan:

  1. kena ripit CH lagi bro utk capture byk nice pictures...ekekekeke

    BalasPadam
  2. Try tempat lain pulaklah...
    CH repeat 10 tahun lagi...

    BalasPadam