Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

17 Julai 2011

Aku Dah Ada iPad2



Pagi isnin yang sibuk.
Ada kotak atas meja aku.
2 minggu menunggunya.
Akhirnya sampai juga.



Kegilaan terbaru.
Tapi bukan untuk aku.
Aku prefer MacBook aku ini.



Kena belajar dengan anak2ku.
Mereka lebih pandai dengan gajet2 elektronik sebegini.
Juga dengan Ezanee.
Ada aje benda baru diajarnya kalau berjumpa.
Sekarang aku dah pandai guna Facetime.
Boleh tengok rumah bersepah ke tidak.
Boleh tengok muka anak2 dah mandi ke belum.
Boleh tengok muka wife kalau tension dengan patient.

2 ulasan:

  1. Beli daripada apple.com.my
    Barang datang daripada China.
    Proses kat Spore.

    Sebelum ni beli MacBook.
    Lepas tu beli ipod touch.
    Semua guna kaedah yg sama.

    Mudah.
    Sediakan credit card sahaja.

    BalasPadam