Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

10 Julai 2011

Aku dan Kek Lapis Sarawak



Satu lagi kemestian kalau ke Sarawak.
Kek Lapisnya yang warna-warni dan tahan lama.
Ada satu kedai di seberang sungai.
Pakcik driver teksi yang tunjukkan.
Memang famous kedai ini.
Ramai artis2 dan orang terkenal datang ke kedainya.



Aku terkejut dengan harga kek lapis di sini.
Yang kecil RM5 dan yang besar RM10.
Yang complicated warna dan lapisnya hanya RM15.
Kalau kat Johor dan 2-3 kali ganda harganya.



Aku juga suka tengok cara pembungkusannya.
Kemas dan cantik untuk dijinjing ke airport.
Tapi lepas ni kalau nak kek lapis Sarawak,
tak payah susah2 nak ke sana.
Boleh order secara online.

4 ulasan:

  1. vahh sampi gak ke sarawak doc tewww.. ehehe

    BalasPadam
  2. Alhamdulilah.
    Selamat sampai pergi dan balik.

    Lepas ni ke Sabah pulak...

    BalasPadam
  3. Naik perahu yang bayar 50 sen tu?

    Mesti...

    Rasa gayat jugak sebab saya tak pandai berenang.

    Tapi tawakkal ajelah...

    BalasPadam