Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

28 Julai 2011

Aku dan Ubat Awet Muda

Daripada zaman sekolah dulu,
aku memang malas nak cuci muka.
Kalau cuci pun guna sabun mandi aje.
Tapi sejak umur makin meningkat ni,
aku kena jaga juga kulit wajah aku.
Aku tak nak tua sebelum waktunya.
Jadi masa kat Tesco kelmarin,
aku beli 3 jenis pencuci muka sekaligus.
Sebabnya kerana aku tak tahu nak pilih yang mana.
Jadi bangun pagi aku guna yang ini:



Tengahari aku guna yang ini:



Dan malam aku guna yang ini:



Harap2 dapat kulit secerah Fahrin Ahmad.
Dapat 50 % pun cukuplah.
Kalau nak lagi kelihatan muda,
ambik suntikan dibawah ini.
Gerenti boleh jadi macam Rosyam Noor.
Tapi halal ke haram aku tak pastilah.

3 ulasan:

  1. wah...mesti glowing banget kulit doc lepas ni. hihihi~

    BalasPadam
  2. Doc, my hubby ada try gak nk order placenta tab dr total image..tp xhalal. Ada kawan sy pharmacist jugak dia mkn placenta keluaran sama company dgn produk Rosyam tuh..halal katanya.tp..serius kulit muka dia lawa beb.hilang sgala wrinkle kt muka.mmg awet muda..

    Doc, xnk try ke? sure look younger than Fahrin Ahmad thehehehe.

    BalasPadam
  3. Azira,

    Salam Ramadhan buat Azira dan suami.
    Saya tak berani nak suntik2 ni.
    Lagipun,
    kan mencari yang halal itu wajib?

    BalasPadam