Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

23 Ogos 2011

Aku dan Cinta Muka Buku

Aku bukan minat sangat dengan artis2 baru.
Aku lebih suka layan lagu2 lama.
Lagu2 rock 90-an.
Muzik dan lirik lagunya senang nak ingat dan faham.
Tapi artis ni lain daripada yang lain.
Sekali dengar lagunya terus tertawan.
Umurnya baru 16 tahun.
Budak Batu Pahat Johor pulak tu.
Video klipnya dah 1/2 juta orang yang tengok.
Blog dia berbelas ribu yang follow.
Macam Justin Bieber jugaklah kisahnya.
Semoga beliau berjaya sampai ke peringkat dunia.





Nama:Imratul Najwa bt Abdul Latif

Tarikh Lahir : 23 hb Mei 1995

Tempat Lahir : Batu Pahat Johor

Pelajar Sekolah SMK(P) Temenggong Ibrahim Batu Pahat Johor.

Blog : www.najwalatifs.blogspot.com


2 ulasan:

  1. yuo..
    kool girl..
    lagu best..

    masuk muzik muzik hari tu

    BalasPadam
  2. Saya suka artis2 mcm ini.
    Tak gila glamour.
    Menjual bakat seni yg ada.
    Bukannya menjual diri dan maruah.
    Saya suka dia sebab dia orang BP.

    BalasPadam