Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

29 September 2011

Aku dan Hari Ini


Hari Khamis.
Aku dipaksa bercuti hari ini.
TNB nak buat penyelenggaraan di pencawang.
Takda karan daripada 10 pagi hingga 5 petang.

Ini kali ketiga dalam tahun ini.
Dan kali pertama dia buat pada hari Khamis.
Aku tulis notis kat depan klinik.
Sapa2 tak puashati boleh komplen kat TNB.
Aku malas nak fikir negatif.
Yang positifnya aku bercuti hari ini.
Cuma tak tahu nak buat apa.
Wife dan anak2 bekerja dan bersekolah.
Kalau nak berpoya2 pun seorang diri sahaja.
Nak buat apa ya?



2 ulasan:

  1. alahaiii
    bila kat bangi ni nak buat keje2 camtu pulak
    ada skali hari tu setakat 2-3 jam jer..
    tu pun ada jugak yg 'tak reti bahasa'

    BalasPadam
  2. kalau saya........


    usung kamera lahhhhhhhhhh

    BalasPadam