Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

28 September 2011

Aku dan Wordless Wednesday


No kereta aku naik 2nd prize hari ini.

4 ulasan:

  1. hahahahha..saya tak pernah terfikir pulak nak tengok keputusan 4D, nak tgk lah..mana tau no plet saya pulak naik!

    BalasPadam
  2. boleh pegi claim tu doc!
    hehe

    BalasPadam
  3. Daddy Ziyyad,

    Saya tak selalu tengok.
    Tapi pekerja2 kat restoran Mamak tu selalu beli no.
    Kalau no saya naik,
    pagi2 lagi mereka dah beritahu saya.
    Guard kat entrance rumah saya pun sama.
    Mereka kata no saya selalu 'naik'.

    BalasPadam
  4. h4ni3,

    kalau boleh dah pencen saya.
    Jackpot 12 juta...

    Kalau beli seringgit,
    baru dapat seribu sahaja.
    Tak banyak...

    BalasPadam