Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

18 Oktober 2011

Aku dan Everybody Loves Raymond


Hari minggu aku ke Jusco Tebrau City.
Lama tak jalan2 sampai ke sana.
TGV pun dah lama aku tak pergi.
Banyak tempat boleh dilawati di sini.
Boleh tengok aksesori mahal produk2 Apple di The Machine.
Boleh tengok mainan mahal2 di Toy R Us.
Boleh tengok dan belek gajet mahal2 di Sony dan SenQ.
Boleh tengok jersi bola mahal2 di Al-Ikhsan.
Juga baca buku dan majalah free di Harris.
Dan tak ketinggalan tengok koleksi DVD original di Speedy Video.

"Everybody Loves Raymond".
Ini sitkom favoriteku masa muda2 dulu.
Ada diskaun sampai 50% untuk koleksi sitkom kegemaranku ini.
Aku memang minat sangat dengan keluarga psycho ini.
Watak2 dalam sitkom ini aku tak boleh lupa sampai bila2.
Mereka semua asyik bergaduh sahaja.
Terutama dalam hal2 yang remeh.
Hal2 kecik diperbesar2kan.
Semua perkara tak boleh dirahsiakan.
Pasti akan ada yang membocorkannya.
Kalaulah famili aku macam ini,
pasti dah lama aku masuk kat Hospital Tampoi...

Baca lebih lanjut tentang sitkom ini di sini



3 ulasan:

  1. bapak dia yang paling tak ble blah.keh keh~~

    BalasPadam
  2. saya pun suka sitkom ni!! mak si Raymond memang suka lebihkan Raymond..hahaha...bapak dia pulak selalu buat muka selamba...:P

    BalasPadam
  3. Ramai lelaki suka sitkom ni.
    Terutama yg dah kahwin.
    Selalu gelak2 sendiri.
    Terutama kalau teringat adegan2 di bilik tidur.

    BalasPadam