Aku dan Statistik

Aku dan Cerita-Cerita Lama:

Kata Carian

29 Oktober 2011

Aku dan Maharaja Lawak Mega

Aktiviti baru Malam Jumaat.
Selepas kejayaan Maharaja Lawak,
Astro Warna try Lawak Minggu Ini pulak.
Malangnya ramai buat lawak tak jadi.
Masa satu jam terlalu panjang untuk buat orang ketawa.
Padaku hanya Johan yang berjaya.
Kini ada program baru.
Maharaja Lawak Mega ada kelainannya.
Pelawak2 Otai buat stand up comedy.
Jalil Hamid favorite aku.
Geng Pi Mai Pi Mai Tang Tu pun favorite aku.
Begitu juga dengan Afdlin Shauki.
Kalau ada Din Beramboi lagi best agaknya.
Layan tengok video2 ini.
Terbaik...

2 ulasan:

  1. sume doc punye pic ni adalah personal fav top 3 chef wan tau! (saya baca kat fb dia)

    BalasPadam
  2. Ye ke?

    Camtu, saya pun layak jadi juri.

    :)

    BalasPadam